Temperatūra Jēkabpilī -°;

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta?

Uzņēmums nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem divos veidos - papīra formātā un elektroniski Bill.me vietnē:

Ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā epastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, ir jāpieslēdzas Bill.me vietnei.

Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta.

Vai rēķina apmaksa Bill.me vietnē ir obligāta?

Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:

Bill.me vietnē, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;

Informējam, ka saglabātas iespējas veikt maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem iepriekšējā kārtībā, pēc ierastā tarifa ( internetbanka u.c.)

Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek norādīta zem rēķina summas?

Bill.me informatīvi norāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks piemērota tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me vietnē.

Bill.me vietnē man uzrādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu pdf formātā?

Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu pdf formātā, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini  un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķinu arhīvs”.

Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks?

Lai objekta īriekam būtu pieeja rēķiniem un skaitītājiem. Dzīvokļa īpašniekam ir iespējams īrnieku pievienot savā  personīgajā Bill.me profilā - sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot pogu „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.

Pirms uzdodiet jaunu jautājumu, pārliecinieties, vai atbilde uz Jūsu jautājumu jau nav sniegta "Biežāk uzdotajos jautājumos".