Biežāk uzdotie jautājumi
Reģistrācija Bill. Me vietnē nav obligāta. Bill. me ir viens no variantiem ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai. Klientiem ir brīva izvēle, vai izmantot Bill me kā starpnieku maksājumu veikšanai (šādā gadījumā Bill me saņem starpniecības maksu) vai patstāvīgi norēķināties, izmantojot banku vai lielveikalu. Šajā gadījumā Bill me neko no klienta nesaņem. Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
Bill.me vietnē, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
Informējam, ka saglabātas iespējas veikt maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem iepriekšējā kārtībā, pēc ierastā tarifa ( internetbanka u.c.)
Bill.me informatīvi norāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks piemērota tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me vietnē. Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu pdf formātā, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķinu arhīvs”.
Lai objekta īriekam būtu pieeja rēķiniem un skaitītājiem. Dzīvokļa īpašniekam ir iespējams īrnieku pievienot savā personīgajā Bill.me profilā - sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot pogu „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.
Kā iesniegt skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē? Skaitītāju rādījumus var iesniegt tikai reģistrētie lietotāji pakalpojuma sniedzēja noteiktajā periodā. Lai iesniegt skaitītāju rādījumus: Ievadītos rādījumus, variet rediģēt visā iesniegšanas perioda garumā. Ceram, ka mūsu sagatavotās atbildes uz Jūsu jautājumiem palīdzēja izprast jauno norēķinu platformu Bill.me un tās piedāvātās iespējas. Taču, ja rodas vēl papildus jautājumi - atrast atbildi var šeit - https://www.bill.me/lv/faq Vai arī sazinaties ar Bill.me klientu atbalsta nodaļu, rakstot support@bill.me vai zvanot +371 66905690 Kādēļ saņemu ŗēķinu par karstā ūdens cirkulāciju, ja man nav dzīvoklī karstā ūdens (tas ir noplombēts), nav arī dvieļu žāvētāja. Atbilstoši metodikai, pēc kuras aprēķina maksu par izlietoto siltumenerģiju Jūsu mājā, par siltumenerģiju, kas izdalās karstajam ūdenim cirkulējot mājas ūdens apgādes sistēmā, tiek maksāts proporcionāli mājas dzīvokļu skaitam. Maksa par cirkulācijas siltumenerģiju ir fiksēta par 0,1 MWh katram dzīvoklim. SIA "Jēkabpils Siltums" siltumenerģijas pakalpojuma cena šobrīd ir 54,22 EUR/MWh (bez PVN), tāpēc maksa par karstā ūdens cirkulāciju katram dzīvoklim mēnesī ir 5,42 EUR (bez PVN). Kādēļ siltā ziemā ir augsti apkures rēķini? Apkures rēķina vērtību nosaka siltumenerģijas pakalpojuma cena (tarifs) un dzīvojamās mājas siltumenerģijas patēriņš. Mūsu uzņēmuma sniegtā pakalpojuma cena visiem patērētājiem ir vienāda (atšķiras tikai PVN vērtība iedzīvotājiem un juridiskajām personām), tā atbilst vidējai pakalpojuma cenai valstī, tāpēc atšķirības apkures rēķinos jāmeklē māju atšķirīgajos siltumenerģijas patēriņos. Arī nākamajos apkures sezonas mēnešos apkures rēķina lielums būs atkarīgs no mājas siltumenerģijas patēriņa, ko var ietekmēt gan laikapstākļi, gan mājas iedzīvotāju izvēlētā komforta temperatūra telpās, gan citi apstākļi. Kā var uzzināt, kad konkrēti mūsu mājā tiks pieslēgta apkure? Ar jautājumu par apkures nodrošināšanu jāvēršas pie mājas apsaimniekotāja, kurš pēc mājas kopīpašnieku lēmuma par apkures uzsākšanu veiks attiecīgas tehniskas darbības. SIA "Jēkabpils Siltums" ražo un piegādā siltumenerģiju līdz patērētāja īpašumam, t.i. veic siltumenerģijas piegādi līdz ēkas ievadam, taču dzīvojamo māju iekšējos siltumtīklus neapkalpo.